Jan 31, 2012

Share,Share and Share :D


Hye guys, jika anda dapati sebelum ini saya telah posted entry yang menyatakan bahawa saya akan berikan anda MolPoint Hack Ultimate Edition .. Disini saya ingin memohon maaf kepada anda yang tertunggu-tunggu tentang " ketibaannya " .. Fail tersebut tidak dapat di upload kerana terdapat sedikit masalah yang belum dapat diselesaikan kerana schedule yang agak padat .. Oleh itu , jika anda mahu MolPoint Hack Ultimate Edition tersebut, sila ikuti langkah2 tersebut :




1)Comment di entry ini dan nyatakan bahawa anda mahu hack tersebut..
2)Berikan email YahooMail ! anda..
3)Tunggu sehingga saya add anda di YahooMail ! dan saya akan hantar melalui YahooMail !




Harap anda semua dapat bersabar : )

7 comments:

  1. saya nak saya nak.. ni email:
    ahamewmew@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. ye ke? x dpt email pun..

    ReplyDelete
  3. saya nak hack tu.
    email: verve_azri@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. saya pun nak hack tu..
    email: sunia92@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. minta hack tu ye
    email:killafism@gmail.com

    ReplyDelete

Enjoying :D